6 Mayıs 2014 Salı

Temple Run 3 ne zaman çıkacak?

Arkadaşlar Temple Run yapımcısı İmangi Studios malesef çok uzun zamandır kendini yenilemiyor. Çok uzun süreden beri App Store'da bulunan Temple Run 2 oyunun bir kaç yeniliğin gelmesi dışında pek bir değişiklik yapılmadı. Bu durum hem bizleri hem de Temple Run sevdalılarını çok üzdüğü bir gerçek. Fakat her yaz döneminde olduğu gibi 2014 yazında da gerek İmangi Studios'tan gerekse diğer bütün oyun yapımcılarında bir atak bekliyoruz ve Temple Run 3 oyunun çıkmasını umuyoruz. Şimdilik sizlere sadece Temple Run ve benzeri oyunları bulabileceğiniz bu siteyi önerebiliriz.

Yakın zamanda tekrar görüşmek üzere.

Sizi tahmini Temple Run 3 logosuyla uğurluyoruz. :)


9 Kasım 2013 Cumartesi

Android İçin Temple Run İndir

Bu inanılmaz popüler olan Temple Run oyununu android için de indirmeniz mümkün. Nerdeyse bütün arkadaşlarınız bu oyunun mutlaka oynuyordur.



Oyunun kısa açıklamasını yapmak gerekirse: Tapınaktan lanetli bir cisim çalıyorsunuz ve kaçmanız gerek. Tabii ki arkanızdan Şeytani Maymun'lar kovalayacak! Onlara yakalanmadan kaçarken bir yanda da önünüze çıkar bir çok engele de takılmamanız gerekiyor. Bununla da bitmiyor. Bu sırada bir de toplayabildiğiniz kadar ganimet toplamalısınız ki karakterinizi güçlendirip daha rahat kaçabilesiniz!

Oyunu Andorid telefonlarınız için indirmek isterseniz tıklayınız

8 Ağustos 2013 Perşembe

Temple Run Neden İlgi Görüyor

Değişen ve gelişen dünyada baktığımız zaman oyun sektörü sürekli ilgi görüyor. Yani günümüzde en çok oynanan oyunlardan birisi Temple Run 2 gelişmiş grafikleri ile oyun severlerin beğenisini kazanmış durumda. Yani günümüzde birçok kişi bu oyun ile günün stresini ve yorgunluğunu atıyor. Özellikle oyun mobil ve tablet versiyonlarda oynanma rekorları kırıyor.Oyunu farklı kılan bir yanı ise hiç şüphesiz kaliteli stratejik yapısı ve her yaştan oyun severe hitap etmesi. Yani sizlerde bu oyunları her yerde kolaylıkla oynayabilirsiniz. Öyle ki en iyi yanı mobil cihazlarda harika bir sistem uyumu göstermesi. Yani sizlerde bu oyun sayesinde hem eğlenirken hem günün stresini yorgunluğunu atabilirsiniz.



Bir tapınağın etrafında heyecanlı bir şekilde dönen bu oyun ruhunuzu başka alemlere aktarıyor. Bu sayede kişisel gelişiminize destek verdiği gibi baraj geçme gibi kuralları sayesinde hırs yapıp başarınızın artmasına yardımcı oluyor.
Oyunu kısaca özetleyecek olursak tapınaktan çalınan lanetli bir idolü korumak ilk görevinizdir. Etrafınızda görünen maymunlardan kendinizi korumanız çok önemli. Genellikle uçurumun kenarlarından koşulması gereği nedeniyle her zaman dikkatli olup yarışmanız önde gelen şartlardan. En kıvrak hareketleri kullanmak temple run oyununun özelliğidir. Jeton toplamak, yeni karakterleri açmak, en yüksek puana ulaşmak düşüncelerinizde önde olmalı ve bunu başaracağınıza beyninizi inandırıp ona göre hareketlerinizi ayarlamalısınız. Temple run yeni oyununuz.

30 Temmuz 2013 Salı

Temple Run ile Serüven Başlasın

Akıllı telefonlarımıza indirebildiğimiz ve gönlümüzce oynayabildiğimiz oyunlar arasında son zamanların en popüler oyunu olan Temple Run, boş zamanlarınızı keyifli hale getirebileceğiniz en güzel oyunlardan biri. Android ya da İOS işletim sistemine sahip cihazlara yüklenebilen bu oyunda hedef kahramanı düştüğü orman içerisindeki gorillerden kaçırmak. Bu sıkı takip içerisinde karşınıza çıkacak engellere yakalanmadan kaçmayı sürdürebilmeniz için sıkı bir takip gücü gerekiyor. Ateş hatlarının arasından geçeceğiniz, uzun boşluklardan atlayacağınız ya da yarısı görmüş yollar üzerinde koşacağınız bu oyunda yapacağınız en ufak bir hata gorillerin nefesini ensenizde hissetmenize neden olacaktır.



Bu sıkı takibi ne kadar ileri götürebilirseniz elde edeceğiniz puan o kadar yüksek olacaktır. Daha fazla puan elde edebilmek için yapmanız gereken şey ise yol üzerinde bulacağınız ganimetleri toplamak. Bunu yaparken size yardımcı olacak güçleri yine yol üzerinde bulabilirsiniz. Birbirinden farklı birçok desteği zıplayarak yakalayabileceğiniz Temple Run sizi eğlencenin doruklarına çıkaracak. Puanlarınızı yükselttikçe karakterinize özel giysiler ya da özellikler ekleyebileceğiniz bu oyunda birbirinden farklı dört karakter bulunuyor. Oyun içerisinde size eşlik etmesini istediğiniz karakteri seçtikten sonra oyuna başlayabilirsiniz. Kısa sürede bağımlısı olacağınız bu oyun sizi kendisine hayran bırakacak. Dokunmatik özelliği olan telefonlara uyumlu olan bu oyunu oynamaya başladığınızda bir daha vazgeçemeyecek ve gün içerisinde sürekli oynamak isteyeceksiniz. Puanınızı bir üst seviyeye çıkarmak için hırs yapacağınız Temple Run, oynarken zamanın nasıl geçtiğini anlayamayacağınız oyunların başında geliyor.

28 Temmuz 2013 Pazar

iOS için Temple Run indir!




Oyunun özellikleri:

★ Basit parmak ahreketleriyle kolayca oynama imkanı
★ Karakterini güçlendirip  müthiş geliştirmeler alma imkanı
★ 3 boyutlu orijinal oynama mekanikleri
★ 7 farklı karakterle oynama imkanı
★ Game Center ile tamamen uyumlu
★ Çok eğlenceli sonu olmayan bi oyun!

Hemen indirip opynamak için: https://itunes.apple.com/tr/app/temple-run/id420009108?l=tr&mt=8

19 Temmuz 2013 Cuma

Android telefonuna Temple Run indir!

Bağımlılık yaratan oyun şimd Androidde! Tüm arkadaşlarınız oynuyor. Onların skorunu geçebilr misiniz?

Tapınaktan lanetli bir eşyayı çaldığın çin şimdi ölümüne kaçman gerekecek!

Kaçarken engellere takılmamalısın!

Arkadanda da şeytan maymunlar sen kovalıyor olacak.

Android telefona indrmek için: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.imangi.templerun&hl=tr

9 Temmuz 2013 Salı

Bilgisayarınız için Temple Run indirebilirsiniz!



Temple Run, iOSda ve Android işletim sistemlerinde mobil telefonlarda oynanabilen çok popüler bir oyundur. Siz de bu oyunu bilgsayarınızda oynamak istiyorsanız aşağıdaki talimatları takip edin ve oyunun keyfine ortak olun! :)


Önce aşağıdaki iki linkten birini kullanarak oyunu indirin.


Birinci indirme linki:

http://fileice.net/download.php?file=qdn1


İkinci indirme linki:


http://fileurl.me/qdn1


Oyunu indirdikten sonra:

1) Facebook sayfamızı beğenin.



2) Biraz önce indirdiğiniz oyunu WinRar vs. ile dışarı çıkartın.


3) Daha sonra bu linkten gerekli Blue Stack programını indirin:

http://cdn.bluestacks.com/public/beta-1/BlueStacks-ThinInstaller_0.6.3.2215.exe


4) Temple Run For Pc.zip'den çıkarttığınız dosyayı BlueStack programı ile açın.


5) Son olarak Blue Stack programı ile keyfle Temple Run oynamaya başlayın. :)